En fartfylld dag

Mamma for nyss hem, har varit över och skannat in ett par bilder till datorn. Funderar starkt på att skanna några över några bilder på mig sen jag var liten flicka, då kanske ni får se hur jag såg ut som liten!

Tidigare idag har jag varit och kollat på mellandagsrean med syster, hittade en tröja, två tunikor och ett par jeans. Äntligen! Trodde inte jag skulle hitta en par byxor men mamma tipsade om KappAhl och där fann jag ett par. Efter det så for vi och handlade mat, det var nästan tomt inne i kylskåpet hehe.

Det har verkligen varit en fartfylld dag idag, men riktigt trevligt har det varit. Hittade världens sötaste Radio på stan, den står på plats inne i köket. Det ska bli skönt att sitta och lyssna på musik när man fikar på morgon och kväll.


Är den inte söt? Fanns rosa, grön och blå också men jag är så tråkig och tar vit färg hihi.

KOMMENTARER
» Elin

Men din lilla tjuv :p den där ska jag också köpa i vit! Åhh Pernilla , nu kommer alla tro att jag kopierade dig :p kul dock att vi har samma smak.

2010-12-28 // 13:57:02
» Elin

Men din lilla tjuv :p den där ska jag också köpa i vit! Åhh Pernilla , nu kommer alla tro att jag kopierade dig :p kul dock att vi har samma smak.

2010-12-28 // 13:57:26

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback