Jobb, jobb

Sitter just nu på jobbet, började kl 07 imorse och slutar inte förns kl 21 ikväll :| Kommer att slänga mig direkt i sängs när jag kommer hem. Det ända jag längtar efter är att få sova, sova, sova. Imorgon är en ny vecka men jobbar 5 av 7 dagar då, jobbigt. Jag ska egentligen inte klaga, det kommande två veckorna efter det är det bara 1 enda pass som står på schemat för mig!

Hoppas ni andra har/haft en underbar söndag och haft en toppen helg
Och juste..andra advent idag, glöm inte och tända det andra ljuset.

KOMMENTARER

Du är duktig som orkar jobba så mycket! =)



Puss

2010-12-06 // 10:52:33
» Idha

Här kan du tjäna några extra kroner i månaden =)

http://www.nattstad.se/blogga?r=690454

2010-12-06 // 20:26:21

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback