Sweet dreams

Efter middagen kom H förbi en stund, blev snack och film tittande. Vi såg saw 3D och det var bra faktiskt! Ni borde se den om ni inte redan gjort det.

Just nu sitter jag och sambon och funderar på om vi ska gå och lägga oss eller inte, ingen av oss är direkt trött så en liten stund framför tv:n blir det nog sen direkt i sängs. Har inget speciellt för mig imorgon så kan ta mig en lång sovmorgon och ända hinna umgås lite med B innan han drar iväg till jobbet. Jag blir bara hem och ska sätta igång och rensa alla papper som ligger huller om buller i lägenheten, en massa arbetsintyg osv, de papper som försäkringskassan har att göra med. Lite nytta måste man göra ibland :)

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback