Tredje advent

Redan tredje advent. Nu är det 1 vecka och 5 dagar kvar till julafton. Längtar till jul, det ska bli mysigt. Blir att spendera julafton hos farmor och farfar, som vi brukar. I veckan ska vi fixa det sista julklapparna, bara 2 kvar. Sen kan man lägga allt åt sidan och bara invänta julen.

Sitter just nu på jobbet, sista passet innan ledighet (enda till den 23 är jag ledig). Efter de passet har jag bara en jobbig helg kvar, sen blir det inge mer jobb för min del. Längtar tills jag bara ska gå hemma och ta det lugnt. Jag har jobbat sen jag tog studenten och aldrig riktigt varit ledig, jag kommer nog blir smått rastlös men att det kommer blir otroligt skönt kan jag inte säga att det inte kommer bli.

Hoppas ni alla får en underbar tredje advent


KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback