Mycket att fixa och dona

Det blev en tidig morgon idag, redan vid halv 11 åkte jag och syster ner till stan. Väl på stan fixade vi våra ärenden. Nu har jag äntligen fått veta allt som ska skicka in till försäkringskassan, så imorgon blir det att ringa en hel del samtal och efter det är allt fixat till föräldrapenningen. Fick papper till att söka havandeskapspenning och ska skicka in det snabbt så jag kan i Januari vara hemma ända tills lillan kommer. Det blev också lite julklapps handling och nu har vi inte alls många kvar på listan att köpa till, fick mig själv en julklapp av the body shop, hur kul är inte det? (dock måste man komma upp i en viss summa för att få den, och det gjorde jag minnsann).

Väl här hemma hann jag bara vila en kort stund innan tvätttiden började, skönt att få det bort gjort iaf! Efter middag kom farbror H och hans kompis M förbi och hälsade på.

Alltså, kort som gott en fullspäckad dag. Nu ska jag och käraste bara luta oss tillbaka och se en film och sen sova eftersom imorgon kommer se likadan ut - först besök hos BM sen till babyproffset och beställa barnvagnen och köpa de stora sakerna, sedan vidare hem till hans föräldrar på middag.

Sweet dreams to y'all.

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback