Tis: 12 April

Idag har jag och lillan myst hemma hela dagen lång! Sofi har börjat vara mer vaken under dagarna nu vilket är kul, hon tog små micropauser på 10 min till och från men vid 1 slockande alla i familjen och sov enda till 5. Sen klockan 9 har jag suttit fastklistrad framför tvn och sett både Desperate Housewives och Big Brother. Nu som alla andra dagar kallar sängen på mig. Det har verkligen varit en slapp dag, beror nog på det trista vädret. Vi får hoppas det blir bättre imorgon, för det vore ju skönt att få komma ut och ta sig en promenad då vi ska till BVC. Ska bli spännande och se hur stor vår flicka har blivit, var lite mer än en vecka sen sist vi var där. Godnatt på er alla


KOMMENTARER

ibland syns dom och ibland inte, men nu ser jag dom iaf! (bilderna haha)

2011-04-13 // 00:04:55
» Elin

Haha, man har blivit lite van vid fint väder så när det är dåligt väder blir det typ inne sittar dag :p

2011-04-13 // 00:15:29

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback