Café Victoria

Idag har jag och syster varit och fikat på Café Victoria. Blev kycklingmackor och kaffe. När vi väl satt och fikade träffade vi en gammal klassfröken som jag hade på högstadiet, hade henne i bild och matematik. Det var super kul att träffa henne och vi satt och snackade i massor, hon berättade till och med att hon tänker på oss ibland!

När vi var klar gick vi upp till barnenshus där jag köpte mig hem en barnvakt, nu när vi ska börjat lägga Sofi i spjälsängen om nätterna så är det bra att ha den när vi sitter ute i vardagsrummet. Igår var faktiskt första gången hon sov hela natten där och det gick super bra, så varför inte fortsätta. Vi får se hur det går inatt.

KOMMENTARER

hahah tänkte först att du hade skrivit fel, "köpt en barnvakt" men förstår nuu vad du menar ;P hoppas allt går bra! =)

2011-04-19 // 20:20:04

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback