En promenad efter en lång natt.

Just nu sitter jag och njuter av en välbehövlig kopp kaffe! Tidigare idag har jag och Sofi varit ute på en promenad, som även den behövdes! Natten har varit extremt lång. Sofi somnade för natten kring 8 tiden, hon fick mat vid halv 12 och efter det så vart det mycket bök, hon fick då komma och sova brevid mig i sängen. Men inte vart det bättre, hon vaknade stup i kvarten enda fram till halv 4, och om hon fick bestämma så skulle hon nog göra morgon då! När vi bara legat och dragit oss i sängen orkade varken hon och jag ligga kvar, vid halv 7 klev vi upp. Jag var uppe med henne till 8 och sen bytte jag och älskling. Jag sov till 11, sen var älskling tvungen att göra sig iordning till jobbet.

Lillan sover fortfarande. Innan promenaden var hon mycket grinig, tröttheten hade förvandlats till övertrötthet men direkt när vi kom utanför dörren och började promenera så somnade hon gott! Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och bara vila tills Badder slutar jobbet. Det vart en kort pass för han, vilket är skönt då han inte heller sovit bra!

KOMMENTARER

Blir det fortfarande en promenix efter jag hämtat Izabelle från dagis? =)



Puss

2011-04-28 // 13:40:51

allt bra?:)

2011-04-28 // 13:57:50

trevlig blogg :)

2011-04-28 // 14:26:45

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback