Grått & trist

Dagen började med en lång och välbehövlig sovmorgon. När vi klev upp så myste vi flickor bara i soffan innan vi satte igång och städade lite innan farmor och farfar skulle komma på besök och mysa med deras barnbarnsbarn. Nu har just gammelmormor och gammelmorfar farit hem. Sofi var för en gångs skull vaken och tittade glatt runt samtidigt som hickan var i full gång.

Vi skippar promenaden idag, det är så dystert och grått ute att jag inte ens vill kolla ut genom fönstret. Jag vill ha sol och värme nu! Har läst att värmen kommer till veckan, det ser jag nämligen glatt framemot. Ne, nu ska jag gå och mysa med dottern min. Hoppas ni andra haft en underbar lördag och en fortsatt sådan!

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback