Klarblå himmel

Goddag alla! Underbart väder idag och självklart blir det att gå ut och sedan blir det att traska hem och ta sig en kopp kaffe! Idag bestämmde sig nämligen lilltjoppan för att stiga upp halv 6. Kl 8 fick älskling ta hand om henne så jag fick mig en timmes sömn innan han skulle fara iväg och jobba. Vi får ta oss en liten powernap senare idag.

Idag ska jag även skriva ut lite bilder på lillan. Jag har en hel drös med bilder på datorn! Jag tänkte byta ut lite foton och he dit lillan i ramarna ist. Sen måste jag även ha bilder till scrapbooking träffen som är på lördag. Som jag har längtat att fara på den! Förra gången var lillan så liten att det kändes bättre att vara hemma.


KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback