Måndag

Måndag och ny vecka. Idag får vi besök. Sara är i umeå nu så idag ska hon komma förbi och hälsa på oss ett tag. Sen vi gick ut skolan har vi inte alls setts mycket eftersom hon har flyttat till skellefteå för studier. Ska bli kul och få träffa henne och sen får hon ju träffa dottern min!

Idag börjar älskling återgå till både skola och jobb. Kommer kännas konstigt att spendera dagarna hemma själv med Sofi. Har börjat använda mig av vår bärsele, den är så praktisk att ha. Nu kan jag om lillan är vaken och jag måste göra saker, göra dom också!

Denna bärsele använder vi oss utav (fast vi äger en i grön).
Bild från google.se

KOMMENTARER

Ja snart ses vi!! :D

2011-04-04 // 11:55:04

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback