Shopping

Anledningen till att jag inte har skrivit på hela dagen är för att vi varit på stan hela dagen lång! Det var säkert över 3 månader sen jag var på stan och shoppade. Fick med mig hem ett par leegings och en tröja/tunika i marinblå färg, jag numera älskar den färgen! Framkallade även en massa bilder på lillskruttan (våra färgpratoner hade tagit slut på färg) och jag behöver ju lite bilder inför lördag! En present till syster och en jacka till lillan följde även med i kassarna våra! Vi smaskade i oss årets första mjukglass idag, passade perfekt i detta underbara väder.

Ikväll har vi badat lillan och just nu ligger och hon sussar sött. Hon vart nog pömsig efter ett skönt bad! Snart blir det även sängdags för mig, imorgon väntas nya äventyr då vi ska iväg till strömpilen! Blir nog lite shopping då också, jag behöver nytt i garderoben!


KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback