Skärtorsdag

weheartit.com


Idag är det redan torsdag och helgen närmar sig. Men det är inte vilken torsdag som helst, utan idag är det skärtorsdag! Jag gillar påsken, speciellt för att denna årstid har sånt ljuvligt väder och för att påsken har sånna fina färger, gul, blå, grön.. Man blir så glad inombords. Hoppas ni andra får en underbar torsdag!

Dagens planer är enkla, mysa fram tills det är dags att fara och besöka min morfar. Han har ännu inte hunnit träffa lillfia, så det ska bli kul! Juste, vi får inte glömma. Igår fick Sofi yttligare en kusin, en liten pojke. När vi fick beskedet fick det mig att tänka tillbaka på när jag själv låg och kämpade för att få se vår flicka. Vilken underbar upplevese!! Nu har Sofi en hel drös med kusiner, om jag inte räknar fel så tror jag hon nu har 12 stycken. Hon har dock bara en här uppe i umeå, resten bor nere i storstaden. Men en vacker dag får hon träffa dom också.

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback