24.08.11

Igår hann vi fylla hela 5 kartonger här hemma, så det går framåt med packningen! Vi ska väl försöka packa lite då och då så vi inte den sista veckan måste slänga ihop alla saker. När solen tittade fram var vi nästan tvugna att gå ut och gå, vi hade dessutom blivit bjudna på middag hos mamma/mormor. Efter besöket följde morbröderna hem på filmkväll. Jag var så tråkig att jag råkade somna undertiden jag nattade lill Fia. Det var första gången jag somnar då jag nattar henne, vilket nog beror på den lilla sömn vi fått oss den senaste veckan.

 

Nu ska jag fixa det sista här hemma innan vi beger oss ut till Baby Caféet. Jag hoppas att handavtrycket vart lika bra som fotavtrycket! Det åter står och ser..


KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback