Dagarna som gått.


Nu är vi yttligare igen inne på en ny vecka. Dagarna rinner bara förbi. Eftersom jag inte uppdaterat sedan i fredags tänkte jag snabbt berätta vad vi sysslat med i helgen. Kort som gott har vi haft en underbar helg. Lördagen började med fika hos pappa/morfar. Vi kunde inte stanna allt för länge eftersom jag var tvungen att fara hem och göra mig iordning för grillfesten. Elin och Joel hade ordnat en grillfest för sina vänner och självklart ville jag komma även fast jag är sjukt bunden till Sofi. Det gör nästan ont i hjärtat att vara ifrån henne långa stunder trotts att jag vill ha egentid (kontisgt det där). Det var underbart att bara vara Pernilla för en gångs skull och kunna ha händerna fria och inte tänka på matning, byte av blöja osv. Direkt jag kom hem gick jag in i sovrummet och beundrade min ögonsten som låg och sussade sött. Jag är världens lyckligaste! Söndagen började vid 9 och när vi var redo och klart hoppade vi på bussen och begav oss till umedalen och hälsade på Badders familj.

Igår jobbade sambon så vi lunch tid tog vi en promenad med syster och hennes dotter, vi gick till bibloteket så hon kunde få låna lite böcker och filmer. Längtar tills jag själv kan börja smyga mig in dit och låna lite till Sofi. Juste, har ni hört talas om att man ska vara tyst på biblotek? Ja, självklart har ni det men denna donna som jag har skulle inte följa den "lagen" utan hon skrek av glädje hela stunden vi var där och allt vad hon orkade "Ahhhhaaaaa, AAAAA" haha. Man har ju en underbart tokig unge

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback