Hit & dit

Vilken härlig dag det varit idag. Solen sken och det var skönt väder ute med lite vind. Dagen började med att jag och mamma drog iväg på stan då hon skulle klippa sig, medans hon klippte sig tog jag mig en runda på alla inrdningsbutiker i närheten - Mias lustgård, Lagerhaus och Mique. Medans jag traskade runt drömde jag mig bort. Åh, jag längtar så mycket tills den dagen vi flyttar. Att få inreda, fixa och dona kommer bli så skoj! Även fast fingrarna kliar så väntar jag..

Efter lunch och lite shopping åt Sofi tog vi bilen hem. Väl här hemma hann jag vila en kort sekund innan det var spring i bena igen. Tog mig ut på en sväng med syster och barnen på en promenad ända till coop där hon skulle hämta en bok. Träffade även min gamla gymnasielärare, jag tycker alltid det är lika skoj att stöta ihop med gamla fröknar och surra lite.

Vi var hemma lagom till middag och efter lite bus med Sofi dök Hamda och Hibak upp för lite prat. Skoj! Nu har lillan just gjort natten så nu kan även jag luta mig tillbaka och koppla av innan jag själv kryper ner i sänga. Imorgon väntar nämligen nya äventyr. Det ska alltid hända nått haha!

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback