Mor & dotter

Nu har lillan just ätit sen lunch, eller tidig middag. Beror på hur man ser det. Iaf så fick hon idag smaka en ny smakblandning av morot, potatis och palsernaka. Mumsfilibabba! Det vart en dunder succé! Idag blir det en lugn söndag, får se om jag hinner packa en eller två flyttkartonger (det tror jag faktiskt att jag hinner) och sen bara mysa framför någon film och ha en gotti gott kväll.

Hjärtat kom hem bara för någon timme sen och oj vad vi saknat han! Han har jobbat ända sen fredag f.m, alltså  ett 48 timmar pass. Så här hemma har vi haft mor och dotter mys hela helgen lång! Vi såg Råttatouille som gick på tv i fredags och bara myste hon och jag. Nästa dag traska vi iväg hem till mormor/mamma med syster och hennes dotter. Där spenderade vi en hel dag tillsammans. Sofi har varit exktra snäll mot sina mamma ihelgen och gett henne sovmorgon ända till kl 10.00! Utvildat så nånting!


KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback