Noliamässan


Idag har vi varit på Nolia och strossat runt hela dagen lång och oj så slut man blir i kroppen. Vi hade lämnat vagnen hemma och hade henne i bärselen istället, hon fick pendla mellan oss till som tätt. Kul var det! Vi såg Byggare Bobs dans - han lärde ut barnen sin dans, vi såg en dansuppvisning - hiphop och nå mer var det och Swing Fly, dom var riktigt bra! Efter lunch, lite matshopping så begav vi oss hem. Men där tog inte dagen slut, utan efter lite mer mat i magen promenerade Sofi och jag ut igen och mötte Eva och lille William på en kvällspromenad. Det var skönt att få komma ut och promenera med lillan sittandes i vagnen, trodde jag då. Haha nej nej här ska vi inte sitta inte, hon skulle bli buren. På slutet av promenaden somnade hon gott in iaf, skönt!

Nu avslutas helgen och kvällen med älskling framför tvn och en macka, av ett av bröden som inhandlades idag. Imorgon väntas nya äventyr och ny vecka. Hoppas ni andra haft en underbar dag, men framförallt en underbar vecka

KOMMENTARER

Sv: Sant :) gott också. Sen att man kan ha allt möjligt i :D

2011-08-07 // 22:51:20

Kom hit via en annan blogg och tänkte bara lämna ett avtryck när jag ändå var här!! Jag uppskattar det själv å då tänker jag att andra också gör det! :)



Våra döttrar är ungefär jämngamla ser jag. :)

2011-08-08 // 13:16:12

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback