TITTUT!

Tittut från lillan! Hon impade farmor och farfar hela dagen igår, dom vart så stolta på sitt barnbarn.


Sitter just nu och kikar på Hitta Nemo med Bella och B, lär bli Shrek så fort denna film är slut. Lillan är nu på sin fösta nap för dagen. Blev en tidig morgon idag, klev upp halv 7 och Izabelle kom strax över 7 hit då mamma hennes ska till skolan och pappa till jobbet. Iaf, så fort Sofi öppnat sina ögon igen blir det ett bad för henne och mig och sedan en sväng till BVC för att hämta upp nya D-droppar och höra om tid för andra vaccinationen (då jag missade telefontiden, som vanligt).

KOMMENTARER
» Sarah

Ja, jag hoppas det, men lite orolig blir man när inget händer...



Det känns som att man aldrig har varit borta. Saknar mammaledigheten!

2011-08-31 // 20:16:48

Hej allt bra idag?:)

Du har tidigare varit med i en tävling jag haft tillsammans med fashionbox så tänkte bara tipsa dig om att jag har en tävling med dem igen där du har chans att vinna en HELT VALFRI vara från deras sortiment, om du vill läsa mer klicka här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/september/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-09-01 // 19:17:05

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback