9 dagar kvar..

Igår besökte jag och lillan baby cafét för sista gången. Efter juluppehållen börjar vi nämligen gå på tisdagar ist, där är det barn från 0 - 1½ år. Vilket vi ser framemot hihi, Sofi är ju stor nu och inte kan vi fortsätta gå på baby cafét som är från 0 - 7 månader inte! Sofi har gått där fastän hon inte "fått" och nu känner vi att det är dags att byta grupp!

Och idag har lillan och jag besökt ett annat par vännar, Malin och lillkillen Valdemar. Det var väldigt längesen vi träffades och han har blivit så stor! Sist då vi sågs var han bara några veckor, åhh tiden går så fort.. knappt man hinner med! Det var iaf en otroligt trevlig dag! Efter vi lekt klart vandrade vi iväg och handlade lite julklappar, nu har jag bokat av 4 klappar till! På lördag blir det att försöka göra bort det flesta, så jag bara kan luta mig tillbaka och vänta in julen!


Våra undebara barn. Sofi 9 månader och Valle 4½ månader


KOMMENTARER
» Lina

:) ja det var verkligen en härlig uppslutning.



vad kul att du och Sofi ska börja gå på tisdagar tänkte försöka hänga där med Alva nu med, var jätte mycket där med Nathalie när hon var mindre. Onsdags eftermiddagar har ju inte alls passat oss eftersom vi måste hämta Nathalie redan vid 14. Hoppas fler med mindre barn kommer på tisdagar.



Jaa jag är i stort sett klar med alla julklappar ska på stan imorgon och köpa ett paket till Robert bara, han vet vad det är för det är han som pekat ut det för att det inte ska bli fel haha men annars så har jag köpt klart, var faktiskt klar riktigt tidig i år, tidigare än vad jag någonsin varit :)

Har du köpt färdigt eller är det några klappar kvar? :)

Kramar!

2011-12-15 // 21:50:26

woho! Valle :D

2011-12-16 // 14:19:24

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback