Dagen innan nytt år

Det kanske är dags att rota fram någon fin kläning som man kan ha inför imorgon. Jag hittade tyvärr ingen under de dagar jag var och kikade på mellandagsrean. Det kommer väl att sluta med att jag har rivit ut hela garderoben och testat allt jag har, och tillslut tar jag bara första bästa och så får det väl bli! Vi har tidigare idag varit nere och handlat all mat och dricka inför nyår och håller tummarna på att vi inte glömt något, iaf inte allt för mycket.

Nu under jul blir bloggen lidandes, det är alldeles för mycket som händer omkring oss nu! Vi har iprincip bara varit på vift hela veckan, strax innan det var julafton. I början av veckan var vi som sagt och kikade på det inte så bra mellandagsrean, det var yppligt lite detta år. Men nog kom jag ändå hem med några kassar och av allt jag köpte så vart jag super nöjd med! Onsdagen spenderades hos en kompis, barnfri kväll till och med. Vi hade dukat upp med frukt, choklad och vin som vi brevid satt och mumsade i oss medan vi pratade om livet. Igår var vi på 50års fest. Vi firade nämligen pappas sambo som för någon dag sen fyllde hela 50 år. Det blev god middag, god efterrätt, frågesport och sång tillsammans det ett bra sällskap! (Jag har så himla mycket bilder från lucia, julafton, mellandagarna och 50års festen som jag inte ännu lagt ut, men har inte hunnit lägga in alla på datorn, kikat på och redigerat. Jag får ta och göra ett inlägg med ett bild regn senare helt enkelt)


KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback