Julhandling

Medan Badder stannade hemma och råde om Sofi som fortfarande är febrig och hostig for jag ut för julhandlning! Jag och mamma for runt och kikade på Ersbodas handelsområde och kom hem med både de ena och de andra. Nu har yttligare lite mer julklappar strycks från listan - jag tar det sista till veckan. Men klappar var inte det ända som jag kom hem med, vi gick ju självklart in i till en inredningsaffär och där hittade jag mycket fint till vår lägenhet.

När jag kom hem blev det mys, bara mys. Vi gjorde det extra gott till middag och lagade fajitas och till efterrätt serverades fruktsallad. Tror ni inte lillan bara älskade det? Det var mat på hela golvet. Hon fick ju självklart efter mamma matat lite äta själv. Hon blir så glad av det! Så direkt efter maten blev det att dammsuga, medan jag höll på hade vi självklart en dotter som följde efter dammsugaren vart vi än for. Hon älskar dammsugaren, haha!

Nu har vi just badat så nu blir det nattning av Sofi och film för oss. Har jag berättat att Sofi har ända sen i måndags sovit i sin egna säng? Hon är så duktig, hon har alla utom någon enstaka natt somnat själv då vi bara lagt ner henne. Sen vid 3, 4 tiden brukar hon vakna och får krypa ner hos oss (inatt kom hon kl 6)! Att det skulle gå så här bra trodde varken jag eller Badder. Nu hoppas vi att det fortsätter så här bra och att hon så småning om sover hela natten i själsängen sin.

KOMMENTARER

jaaa :D känner och saknar dom!

2011-12-17 // 23:25:43

Åh vad roligt att de går så bra för henne på natten!



sv. jaa visst varden! :) näe tyvärr har skola till onsda, men då kommer jag :)

2011-12-17 // 23:43:53
» Emmy

Vad kul att det går så bra på natten! :-)

Skönt att ha gjort bort lite julhandling också, inredningsprylar och nytt till hemmet är aldrig fel heller ;-)



Vi kommer också på tisdag om Theo blivit frisk till dess. Förkylningen han åkt på verkar vara rätt långdragen, vill ju inte smitta någon på öp.

2011-12-18 // 17:00:17
» Lina

Men vad roligt då ses vi imorgon! :)

Härligt att läsa att det får så bra på natten håller tummarna för att det håller i sig! kramar

2011-12-19 // 21:16:29

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback