Pulk premiär!



Igår vart det pulk premiär, vi han oss ut just innan det vart blåsigt, tur!

KOMMENTARER
» Lina

Nämen sötaste Sofi! Vad kul att hitta er här i bloggvärlden! Alva hade dessvärre dragit på sig lite hosta så jag vågade inte chansa och fara på föräldragruppen i torsdags, ledsen som tusan var jag eftersom det var gången jag hade sett mest framemot! Vad togs upp? (nyfiken)



Hoppas allt är guld med er! Kramar

2011-12-10 // 21:00:54

Men så himla söt hon är i pulkan :)

Jo, jag ska fortsätta blogga där nere om vi lyckas få något internet, men det löser sig nog :)



2011-12-12 // 15:13:53
» Lina

Ja nu är hostan lite bättre iallafall så imorgon hade vi tänkt komma dit på lucian, ska dra med mig kameran så man kan fota lillans första lucia, ska bli så roligt. Sen ska vi vidare på stora tjejens lucia som börjar vid 14. :)



Ska ni dit? :) Hade varit jätte kul om det var många småttisar! :D Kramar

2011-12-12 // 20:52:37

Åh gullungeen, måste vart kuul för henne! :)



sv. hittade den på en affär som inte finns i ume, men såg att mias lustgård skaffat den nu :) runt 500 kr!

2011-12-12 // 21:37:39

Åååh, har ni redan snö?? Nu blir jag avis :)

2011-12-15 // 23:18:57

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback