10.02.11


Magen blir bara större och större
, lika så som tösen bara växer och växer. Mina jeans går knappt att knäppa längre, på så vis märker man att magen blir större, och syns gör det definintivt. Annars så är allt bra med oss, sammandragningarna kommer och går fortfarande men är verkligen inte likadant som det var förut. Vi tar helt enkelt dagarna som dom kommer.

Idag har vi varit på föräldrautbildningen och kom hem bara för ett tag sen.
Det pratades om livstil - hälsa, motion och allt sånt där. Vi gick även igenom lite avslappnings- och massage övningar/metoder. (Fick mig ett gott skratt åt en metod, men det såg verkligen roligt ut. Kunde bara inte hålla mig haha).

PS. Lagt upp en UL profilbild på inlägget "Små fingrar, småa tår". Är lite suddig men hoppas ni ser ändå.

KOMMENTARER

hehe jo jag förstod att det var du som hade kommenterat innan ;)

haha och träna på övningarna vetetusan haha tyckte mest att allt var roligt och om de kommer bra tillhands på förlossningen det vet jag inte ;)

2011-02-10 // 20:14:32

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback