15.02.11

Godkväll allihopa! Hoppas ni hade en mysig dag igår med era nära och kära. Själv hade man en underbar kväll med hjärtat sitt. Kommer inte komma många dagar som man kan ställa sig och göra i ordning värsta middagen när lill tösen har kommit. Men en till ska man nog kunna göra innan.

Jag sitter här nyvaken, blev en lite för lång power nap. Idag var det egentligen tänkt att jag och några vänner skulle ner på stan, men när vi alla såg att det var -30 ute så lätt det inte lite kul att springa runt i den kylan. Det blev ist en fika hos kära syster i värme. En lång dag och smärta i ryggen och revben så var jag tvungen att lägga mig ner när jag kom hem och poff så somnade jag och vaknade nu. En tidig kväll blir det nog inte men imorgon händer inge specielt så det gör inget. Nu ska jag ta och käka lite kvällsfika och sen se en film.

KOMMENTARER
» Elin

det är snart över gumman :) jag tycker så synd om dig som har så ont.

2011-02-16 // 09:18:49

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback