33+3.


Lillan har börjat gå efter mina rutiner nu märker jag. Förut var hon en natt tös, höll på som mest mot kvällstid och nattetid. Har varit lugnt ett par nätter nu och skönt är väl det, nu börjar rörelserna ist på morgonkvisten som värst och det gillar vi.

Igår var en tröttsam dag, var helt slut i kroppen även fast jag inte gjort mycket alls. Fick mycket sammandragningar och även molvärk, så redan vid halv 7 gick jag och la mig. Vaknade efter 2½ timme och somnade igen halv 3. Pigg som en mört vaknade jag idag kl 8 och sa morgon med älskling som sedan for iväg.

KOMMENTARER

Grattis till ny vecka! Det närmar sig.. :D

2011-02-01 // 12:20:33
» Elin

snygg tröja ;)

2011-02-02 // 00:29:38

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback