MVC

Dagen började tidig idag, vi gick ut genom dörren redan kl halv 9 då vi skulle vara hos BM kl 9. Allt gick bra där, satt för det mesta och bara pratade om allt möjligt om graviditeten. Gjorde självklart alla kontroller och sf måttet låg nu på 30, tidigare var det på 29 cm. Tog även ett blodprov, för att se om jag behöver extra järn då jag har blivit tröttare än jag tidigare varit..vi får se! 

Promenerade hem och tog oss en powernap tills vi skulle tillbaka till Familjecentralen, denna gång för att gå på föräldrautbildningen. Där fortsatte vi att prata om förlossningen och sedan pratade vi om olika bedövningar. Nu är jag trött efter den långa dagen så ikväll blir det bara lugnt framför tvn, se en film eller ett avsnitt av DH. Man får passa på att se DH medans B jobbar, han jobbar nu fram tills imorgon.

Hoppas ni andra haft en bra dag!


KOMMENTARER

Sv:Okey, vad duktig du är :D. Nej, jag slutade bort det. Var inte alls motiverad. Hur går det till när man pluggar det på distans? Du skrev att du hade skickat in något, vad var det? :)



2011-02-03 // 23:46:22

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback