The final test

Uppe med tuppen idag, har inte klivit upp så här tidigt sen jag fick graviditetspenning. Klev upp kl 7, och det var faktiskt inte så farligt men nu huvva vad jag är trött. Iaf 18 frågor och 3 timmar senare blev jag klar med slutprovet. Att sitta 3 timmar med matte är inte lätt, hjärnan gick i full ös men guu vad skönt det känns att det nu är bortgjort. Nu har jag inte mer "måsten göra". Nu kan jag njuta, vila och ta det lungt tills lillknodden kommer.

Efter The final test så tog jag mig en runda på stan eftersom jag redan var där. Handlade inte smått och gott som var nödvändigt till mig. Gick även förbi Panduro hobby och handlade lite grejer till morgondagen, ska då nämligen till en vän och scrap booka lite. Ne gott folk, nu ska jag ställa mig och börja fixa med maten så det är varm och klar tills älskling kommer hem. Hoppas ni haft en trevlig fredag och får en fortsatt sådan ♥

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback