01.25.11

Nu har jag suttit och pluggat sen halv 12, lägger nu ifrån mig boken tills ikväll då jag fortsätter. Har ett kapitel kvar till nästa moment. Nu ska jag ist gå och sätta mig framför tvn och käka lite äppelpaj. Igår efter middagen for jag och älskling nämligen och storhandlade och gjorde iordning en paj med vaniljsås när vi kom hem. Mums!

Imorgon blir det att fara på min och sambons första föräldrautbildning.
Kommer bli kul att träffa andra som ska ha barn ungefär samma tid som oss. Alla är beräknade att få i April - Juni, bara jag som är beräknad i Mars. Det var nämnligen en föräldrautbildning i Nov som jag skulle gå på men tyckte att det var alldeles för tidigt så vi valde att ta den senare. Så nu har vi 5 träffar att se framemot, 1 varje vecka.


KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback