Besök

Igår fick jag besök av en god vän som jag inte träffat på år och dar sen känns det som, men när vi väl sågs kändes det som att vi inte varit ifrån varandra alls. Det var iaf kul och träffas och snacka lite om allt möjligt :) Detta ska absolut göras om i veckan, så man inte halkar tillbaka till att bara ses nån gång.

Just nu sitter jag på jobbet, känns också konstigt eftersom det var nu 2 veckor sen jag sist var och jobbade. Imorgon är sista arbetspasset innan jag går på havandeskapspenning eller som det nu kallas - graviditetspenning. Ska bli skönt att få vila de sista veckorna innan lillan kommer.

Hoppas ni andra har en underbar helg med massa skoj!


KOMMENTARER

jag kom ju imorse så på söndag låter bra :) kan höras imorrn :)

2011-01-14 // 15:43:52

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback