Dagens shopping

Idag var det tänkt att jag bara skulle köpa mig ett par ramar, men inte blev det så inte. Jag kom ist hem med 2 scarfs (en svart och en gammrosa), en tunika och fotopapper. Tänkte att jag först ska skriva ut det blivande fotografier som ska sitta i ramarna och sedan köpa dom efter måtten, ibland tänker man inte extra. Tittade lite på kläder till lilltösen också men inget som föll mig i smaken, så idag blev det bara shopping till mig.

Nu ska jag bege mig mot köket och börja med middagen, idag blir det tacos. Mums!


KOMMENTARER

Ja de låter bra, då kan man peppa varann också! :)



jo de är bra nervös inför imorrn då ja har anatomin haha. hur äre själv? Jag far till Umeå imorrnkväll så kanske hinner ses nånting i helgen?=)



Saknar dig me stoormagen! haha ;)

2011-01-12 // 18:45:01

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback