Early morning

Idag blev man väckt av en telefonförsäljare, finns det nå jobbigare? Han sa så här "Hej, ursäka om jag stör..." Haha, jag kunde bara inte bli sur eller någoting eftersom jag vet själv hur det är att sitta bakom den luren (sommarjobbade som säljare för ett antal somrar sen). Så en tidig morgon blev det, och senare blev det en runda på stan med syster och killen. Hittade en massa saker till lägenheten, ni får se resultatet sen när allt är på sin plats.

När jag kom hem slocknade jag på direkten,
började må smått dåligt och tröttheten smög sig på så det var otroligt skönt att få sig en vila. Vaknade för bara ett tag sen och ska nu ställa mig och göra Tacopaj, det ska bli gott!

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback