Ny vecka, nya tag

Måndag igen och ny vecka. Denna vecka är det mycket som ska göras och ibland är inte det helt fel heller. Jag berättar som det kommer, inga speciella saker egentligen.

Just nu sitter jag hos mamma och ska snart promenera hem så jag och killen kan börja med middagen. Tidagare har jag varit hos Elin och hälsat på, och självklart Tuva också. Elin är så gullig och ska göra mig en tjänst genom att köpa mig ett skötbord som jag hittat på ikea, hon ska nämligen dit så slipper den stressen att hinna fara dit innan min tjoppa loppa kommer.

Hann inte slänga in ett inlägg igår, jag spenderade nämligen hela dagen hos syster och när jag kom hem satt jag mig bara ner i soffan, fikade kvällsfika och såg ett avsnitt av DH. Nu har jag inte många avsnitt kvar innan jag sätter igång med säsong 4.

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback