01.11.11

Har varit vaken fram och tillbaka hela natten, inte pga av lillan egentligen, jag har fått mig en eller två hårda sparkar så att jag har vaknat och varit på toa 2 gånger men har egentligen bara sovit oroligt. Ibland har man väl sånna nätter också. Jag klev upp strax efter att Badder for iväg imorse, så det blev ungefär vid kl 9 tiden jag klev upp och gjorde morgon.

Dagens planer är kort som gott. Ska fara iväg och handla hem mat till hemmet och kl 3 blir det att fara på ett möte med FK, det är en föreläsning om hur man ska fixa allt med föräldrapenningen, dagar osv, så att jag någon gång förstår mig på det. Tycker att det är så krångligt men det är nog hur lätt som helst men just nu är det inget som fastnat. Får hoppas att jag kommer hem lite klockare iaf haha. Efter det blir det hem och göra middag och sätta igång en eller två tvättmaskiner.

Hoppas ni andra inte har lika upptagen dag som jag hehe. Men efter tvätten blir det att lägga mig ner i soffan och bara se på tv, då kommer min lugna stund och nu fram till handligen :)

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback