07/07/2011

Nu har just älskling åkt iväg till jobbet, slutar klockan 3 imorgon men man får se positivt med det, eftersom det är sista passet innan en hel veckas vila. Då kan vi ta och hitta på en hel del skoj, så jag har längtat! Lillan ligger iaf och sover sin 3dje vila just nu, så jag passar på att slänga upp ett litet inlägg här innan hon vaknar.

 

Gårdagen var mycket trevligt. Det började med en promenad ute i solen med en glass i munnen med älskling och lillebror. Vi promenerade sedan hem till min mamma då älskling hade bjudit hem några arbetskollegor. Jag käkade middag hos mamma och sen traskade jag över till Elin och avslutade kvällen där tills hemfärd. Väl hemma nattade jag lillan och sen blev det film tittande - Life as we know it, och grönsaksdipp till det! Yum!


KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback