3 Juli

Tänkte bara snabbt kika in och säga hej! Allt är kanon fint med oss! Jag har nästan ingen tid åt bloggandet nuförtiden. Lillan är mer mammig/pappig en någonsin, hon numera bojkottar babygymmet och babysittern, och om man har tur lyckas hon ligga där i 10 min och då passar jag åt att göra något här hemma ist. Sen är vi ju nästan aldrig hemma, vi är ju mest ute och njuter när det är fint väder vill säga.

Det senaste dagarna har vi iaf hunnit med en massa skojighet. Sara min vän har varit och hälsat på, hon såg lillfia min sist när hon var 3 veckor! Ni kan tänka er, från 3 veckor till 3½ månad, jaaa mycket hinner hända :-) Andra dagar som passerat har vi varit på picknick och annars bara häng med familj. Pappsen jobbar mycket nu, det är sällan man hinner hitta på något tillsammans men nu om 2 pass till så har han ledig i en hel vecka. Då blir det familjemys till 100!

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback