Fredagens bravader och lördagen bestyr.

Mycket p.g.a dåligt väder bestämmer sig jag för att idag ska vi bara vara hemma och mysa hela dagen lång. Det blev ganska så sent igår, vi alla somnade kring 11 tiden (Sofi brukar göra natt vid halv 9, 9 tiden). Vi hade spenderat hela dagen hos farmor och farfar och sedan begett oss till syster där vi hade fredagsmys. Vi passade även på att rensa mer barnkläder, och denna gång fick jag med mig hem 1 kasse. Sist vi var där och rensade vart det MYCKET mer, haha! Nu har lillan iaf kläder så det räcker i strl 68, 74 och 80. Vi kör nu på 62/68 men kommer nog om 1 månad va tvugna att gå in på strl 74 eftersom hon växer så fort! Plockar bort ett plagg per/dag känns det som. Nog om det. Fredagsmys framför tvn och gott avslutade kvällen perfekt.

Idag återgår sambon till jobb, 10 - 10 dagen efter och så fortsätter det. Jag och lillan klev upp strax efter att B lämnat hemmet. Efter lek, mys och en sovstund för lillan så blev det dags för smakis premiär (mer om det senare) och nu sover lillan sin 3dje gång. Jag ska nu medans hon sover gå och vika en massa tvätt. Hoppas ni alla får en underbar lördagskväll!

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback