Smak premiär!

Nu börjar Sofi sakta med säkert närma sig 4 månader så nu står smakportioner på listan. Igår medans hon sov kokade jag upp potatis och morötter och frös in i isbits formar. När lillfia vaknade jag hade jag gjort iordning en portion med potatis till henne som var redo och klar för att ätas! Yummm det var inte alls så dåligt, fick några fundersamma miner men hon smakade med god aptit. Det mesta av det hamnade i haklappen men smaka och känna fick hon iaf. Nu är det dag 2 med potatis och oj vilken skillnad, ja hon fick ner sked efter sked.

KOMMENTARER

Åh vad kul att det går bra, å även att få testa ny mat för henne! :)

2011-07-17 // 19:18:53

Vad kul! Längtar tills jag får se :-)

2011-07-17 // 21:42:49

Vi har provat med potatis och katrinplommon. Vi tjuvstartade lite :) kram

2011-07-18 // 18:45:32

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback