Veckan i korthet



Jag har ju inte uppdaterat något alls på hela veckan, förutom det i måndagskväll. Det har helt enkelt berott på att vi i tisdags var och scrapbookade hela dagen och BVC besök och middags paus mitt emellan. I onsdag började sambon jobba, ett 48 timmars pass så jag och lillan drog iväg till pappa/morfar och spenderade hela förmiddagen där med syster och hennes dotter. Vi satt ute hela dagen på alltan och fikade och surrade i solen. På tordagen for vi hem till mamma/mormor och var där och njöt av värmen tills jag begav mig till Elin och hennes dotter. Vi var ute tills middagen var klar och sedan spenderades dagen innne, var ju så otroligt varmt!

Ja, kort som gott är detta var vi har hållt på att göra under tiden sambon var på jobbet. Det är så fruktansvärt tråkigt att vara hemma själv så jag försöker jämt hitta på en massa på dagarna så jag inte känner mig så ensam.

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback