BVC - 3 månaders vaccination


I måndags var det dags för 3 månaders vaccinet, vilket förövrigt gick bra! Oj vad man gruvat sig i helt onödan, bara pyttegrin då hon just tog sprutan sen gick det över. Hon är nu 3½ månad och väger 7140gram! Ja ni läste rätt, undra på att man börjat få ont i ryggen då man går runt och bär på en 7kg bebis här hemma dag ut och dag in. Haha min gounge! Iaf, 62,5cm är hon nu och har en huvudfångs på 39cm.

Nu vidare till vaccinationen, allt gick bra och hon kom hem glad som tidagare. Klockan 6 på kvällen vände allt och hon rent ut sagt kokade, självklart skulle hon åka på feber! Igår och idag har vi haft en febrig tjej här hemma som inte velat slingra sig ut famnarna våra. Nu ligger hon äntligen och sover och här sitter jag och håller tummarna på att febern ska vara över tills imorgon.


KOMMENTARER

Hihi, ja hon har lite hår min lilla skruttis!



Vilken söt liten gounge ni har också :)

2011-06-29 // 09:50:17

Var jag som skrev om det inte kom med ;)

2011-06-29 // 09:50:44

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback