En toppen helg!

Hallå! Vilken underbar dag idag! Jag kände mig verkligen slut imorse, ont i huvudet och extremt trött. Kanske beror på att det blev en rätt så sen kväll igår, vi började traska hem strax efter 12 så vi var nog i sängs strax efter 1. Tur att lillan sov yttligare en natt med 6timmars sammanhängande sömn plus 2 timmar efter amning.

Tänkte att jag ska gå igenom helgen som varit eftersom jag inte bloggat sen i torsdags! Gårdagen spenderades först med syster och lilla flickan hennes som nu inte är så liten längre, hon är ju faktiskt 3 år. Mosters stor flicka! Vi möttes upp på en promenad och tog oss en sväng i solen(och blåååsen) innan vi traskade hem till mig för present öppning av Bella. Hon vart så glad av alla klappar jag införskaffat. När klockan slog halv 4 var det dags att promenera vidare för att fara hem till mamma då vi skulle iväg till The Studio och ta bilder. Kul, kul, kul!!! Jag ska lägga upp bilder, jag lovaaaaar!! Tack allihopa som va med

Fredagen spenderades med Elin hela dagen lång! Det började med en stan runda som anvslutades med fika innan hemfärd till hennes hem, vi käkade middag och såg film och tog en promenad innan jag och lillan var tvugna att fara hem och sova.

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback