Grattis alla studenter!


Den enda bilden från studenten jag har kvar. Allt har förvunnit. Tur att man har framkallat det mesta. Idag har vi varit och kollat när Hibak tog studenten! Det fick mig att tänka på när jag själv tog studenten, som var för två år sedan! Tiden har gått fort och gu vad jag har hunnit med att göra saker! Jag har jobbat, rest till thailand med sambon, pluggat upp projekt och matte b som jag inte hann bli klar med i skolan, njutit av dagarna som gravid och nu sitter man här mammaledig till världens underbaraste dotter.

Jag önskar Hibak all lycka i livet, för det är efter studenten som det börjar på riktigt!

KOMMENTARER

Ja vuxenlivet börjar då:). Visst är det fantastiskt att vi har våra små nu?:) Kram

2011-06-17 // 11:13:43

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback