Hemma-mys-dag.

Just käkat middag och nu ligger lillan och tar sin fjärde sovstund för dagen. Upptäckte idag att lillan håller på att få en tand. Vi har funderat på det i ungefär en vecka nu p.g.a mycket, och då menar jag mycket dreggel! Vi har även gått och inspekterat då och då men nu idag när jag skulle ta mig en titt då ser jag att en tand är på g! Så ett utvecklingssprång behöver det absolut inte vara, allt gnäll och att bli ompysslad kan ju faktiskt bero på att hon håller på att få sin första tand. Update!! Det var bara en vätskefylld hård blåsa.

Idag har vi iaf bara myst. Sofi fick träffa sin farbror H snabbt imorse, efter han åkt blev det lek och bus för hela slanten. la henne på madrassen där fick hon sprattla fritt med armarna och bena hennes! Men det var det, sen var det bara mamma som gällde, haha älsklingen min. Tillsammans med att hon håller att på få sig en tand så kanske hon har sig ett litet språng trotts allt :-)

KOMMENTARER
» Sarah

Nu sist hon fick sprutor så fick hon feber. Vaknade 05 och bara gallskrek. Det var Den dagen när jag skulle på skolans avslutning och tänkte ta med mig henne. Som tur var så gick febern över jättefort! Tog tempen innan jag for innan 10 och då hade hon sin vanliga temp, så det gick fort över.

2011-06-15 // 21:30:36

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback