Men hålla där sötnos!


I förrgår blev Sofi 12 veckor och nu på söndag blir hon 3 månader. Sakta men säkert närmar vi oss 3 månaders vaccinationen, vi går en dag närmare varje dag. Jag har nu börjat gruva mig för denna dag, jag som vart så lungt tidigare. Men att få höra lillan gråta är nog det värsta jag vet! Inte nog med att det två få sprutor som ska tas, ska hon yttligare ta för både hepatit B och TBC också (pga att hon har en somalisk pappa, och då har ökad risk att bli smittad). Men jag får tänka positivt, barn vaccineras ju mot ett stort antal sjukdomar. Eh, det kommer nog gå bra :-)

KOMMENTARER

Sötnosen då, gud vad söt hon är när hon ler så där! Jag vill bara äta upp henne... och vaccinationen kommer nog att gå bra. Puss på er :-)

2011-06-13 // 23:43:45

Hon är såå söt Pernilla :)

2011-06-13 // 23:53:38
» Sarah

Usch, kom ihåg när Leija skulle ta sina första sprutor. Jag gruvade mig nåt så otroligt och när dagen kom så fick Adam ha henne i famnen. Såg så hemskt ut och när hon skrek som bara den så brast mitt mammahjärta. Tur att det inte är långvarigt men det är jobbigt att höra de vara ledsen!

2011-06-14 // 20:13:02

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback