Mysiga mornar

Idag som varje morgon här hemma är det så underbart att se sin dotter varje morgon! Hon har ett sånt underbart morgonhumör! Sofi kan i flera minuter bara ligga och titta med sina nyfikna ögon, på mig och på allt annat runt om i rummet. Efter vi legat och dragit oss vill hon ju självklart upp, man kan ju inte ligga hela dagen säg! Då läggs hon i sitt babygym så jag kan i lungt och ro äta frukost. Hon har ju kommit på att man kan ju slå till sina kamrater i babygymmet så får dom ett såntdär härligt pling efter sig. Super skoj! En annan sak som vi börjat med är att beskåda våra skönheter framför spengeln och igår fick vi faktiskt ifrån oss en leende. Hon vet fortfarande inte riktigt om hon ska titta på spengelbilden eller på riktiga jag haha, ja det är svårt det där :-)

Nu ligger hon och sover och har gjort det i dryga 30 minuter så snart lär hon väl vakna. Då drar vi nog ut på en promenad, blir den vanliga rundan för mig och lillan då, som tar ungefär 40 minuter. När vi är tillbaka hoppas vi att klockan inte har långt kvar tills herrn slutar jobba, väl när han kommit hem blir det att färga mitt hår och måla naglarna mina. Jag måste ju se hyffsad bra ut nu när vi ska ner till The Studio och ta bilder i helgen. Hoppas ni andra får er en underbar dag

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback