Torsdag


Hallå hallå! Nyss hemkommen från umedalen. Haft en riktigt trevlig dag även fast vi spenderade den mesta delen av dagen inne, mot kvällskvisten gick vi ut och satte oss och njöt, även lillan. Mycket skönare när solen lagt sig lite! B är fortfarande ute, han gick iväg och spelade lite tenis med killarna så jag och lillan passar på att ta det lite lungt innan sängen. Nu ligger hon och jollrar för sig själv i babygymmet haha sötnosen min!

Bilderna som ni ser ovan kommer från gårdagen, då vi spenderade hela dagen med Petra, Elin och hennes Tuva. Blev mest häng ute på alltanen! Senare mötte vi upp B, Engla och Roger på en promenad innan vi gick hem då lillan fick värme chock. Huvva, dock tror jag även att det var lite blandade känslor för henne, övertrött var hon inibomben också! Idag har det gått mycket bättre, mycket sömn och bara en kläning på. Så skönt!

KOMMENTARER
» Elin

2011-06-10 // 08:20:07

Bra att du tog bilden som jag blundade på :p

2011-06-10 // 08:20:58

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback