Go' kväll, eller nja..Go' natt!

Godkväll alla! Har ni saknat mig? Haha jag har iaf saknat bloggen! Nu var det verkligen ett tag sen jag skrev men har haft full rulle dag ut och dag in! Vi har verkligen haft en toppen helg! Lördagen spenderades med syster och hennes dotter då pappa B jobbade från lördag till söndag så lillan och jag har spenderat hela lördag och en del av söndagen själva. På söndagmorgon begav vi oss rätt så tidigt iväg för att fara hem till min farmor och farfar. När vi kom fram till dom blev det fika, efter lite snack så var det helt plötsligt dags för middag och då hade även älskling hunnit komma. Vi grillade hamburgare och till det bröd och pommes. Sen blev det Boule. Ja, det var kort som gott vad vi gjort hela helgen.

Nu är det ny vecka igen och idag började morgonen med sovmorgon till 10, vilken var skönt. Lillan har nämligen haft svårt av sova nu flera nätter i streck. Magen som spökar. Sovpauserna på dagarna har också stört henne en aning. Jag hoppas för henne att det nu börjar avta sig så hon kan få sova i lugn och ro framöver. Vi har för ett tag sen just sett klart en film och nu ska jag som lillan gör sova! Godnatt.

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback