Helgen

Är lite dålig på att uppdatera bloggen min, men jag har mina skäl. Det kommer nog att bli bättre efter som, det kan jag lova! Kort som gott, helgen har varit underbar. Vi har haft besök och bara varit hemma och myst med lillan som nu är över en vecka, 8 dagar blir hon idag! I fredags var vi på vårt första BVC besök och det gick jättebra, hon har nu gått upp 200 gram sen sist vi vägde henne. I morgon kommer även distriktsköterskan hit på hembesök, vi ska bara surra som vanligt.

Idag har vi hunnit varit ute på en promenenad innan det började snöa som tur var. Vi har även fått lite besök, av syster och mamma min med deras barn. Att besökåda lillan är ju så kul! Fick även mina saker som jag beställt av dom från ikea, ni får se i ett annat inlägg vad jag har köpt hem! Längtar tills jag själv kan dra mig ner till ikea och handla. Nu liggar iaf Sofi och sover gott, vilket hon gjort ett bra tag. Blir nog att försöka få henne och vara vaken en stund snart så hon kan sova inatt. Hoppas ni alla andra har haft en bra helg.


KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback