Lovley day

Godmorgon alla! Idag är det inte bara Tis: 8 Mars utan idag är det även fettisdagen och internationella kvinnodagen! Semla är inte en favorit hos mig, då jag inte tycker om madelmassan, så skippar nog det där med semla i år. Har inte heller någon ork att göra några egna. Iaf ännu en fin dag ute, vindstilla och plus gradit. Får hoppas att det håller i sig och att snön fort försvinner. Sitter just nu och fikar, müsli m. fil och saft. Har varit en jobbig natt, har inte alls kunna sova och här sitter jag trött och pigg på samma gång.

Idag blir en ta det lugn dag för min del medan älskling är och jobbar. Det lär nog bli en eller två avsnitt av DH så att jag någon gång hinner se klart alla, det var nu ett tag sen jag såg ett avsnitt! Vad ska ni andra hitta på idag?

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback