Sol!!

Nyss ätit frukost och ska nu klä på mig för att gå ut i det fina vädret med syster och hennes dotter. Vi lär nog gå och sätta oss vid någon lekpark så lillan får leka av sig och vi får prata. Det känns skönt att få komma ut lite, jag är inte ofta ute och när det är fint väder vill man ju iaf ut en sväng. Man blir som på något sätt lite piggare av att få solsken. Solen skiner verkligen in i vardagsrummet och det känns så härligt! Smält snö, smält nu. Vill ha torr mark, sol dag ut och dag in. Ja, jag vill till och med att insekterna ska komma bara för att sommaren ska hit. Nån mer som längtar galet mycket till sommaren? Dum fråga, det är klart ni gör!


KOMMENTARER

Jag läängtar :D. Hoppas verkligen att det inte kommer någon mer snö.

2011-03-14 // 14:36:19

Jag längtar som bara den! Nu är nog vi alla less på denna snö ;)



Vi ses senare!

2011-03-15 // 08:48:38

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback